מבנה ארגוני

ותהליכי עבודה

בעידן של מציאות משתנה, שינוי בהרגלי הצריכה של הלקוחות, התחדשות טכנולוגית, הארגונים נדרשים להתאים, להתחדש ולעיתים אף להמציא את עצמם מחדש. השינויים טכנולוגיים של השנים האחרונות הפכו תהליכי עבודה רבים למיושנים או ללא רלוונטיים, ובהתאמה לכך גם המבנה הארגוני נדרש להשתנות בהתאם.

אנו מבצעים חשיבה משותפת עם הלקוח של תהליכי עבודה לצורך להגדרתם מחדש באופן יעיל, פשוט מותאם לטכנולוגיה כך שישקפו את האסטרטגיה שהלקוח התווה לעצמו. במערך שיפור תהליכי העבודה אנו שמים דגש רב על מדדי מדידה ובקרה, מדדי שרות ללקוח ויעילות תפעולית.