מערכי שרות

ומכירה

רוב החברות במשק מפעילות מערכי שירות ומכירה באמצעות מוקדים או מרכזי שרות ומכירה פרונטאליים. בזמן שהמתחרים מדביקים במהירות פערים ביניהם ויתרונות טכנולוגיים הם זמניים בלבד. לחוויית הלקוח יש ערך משמעותי הן בתהליך המכירה והן בעת קבלת שירות. בנוסף לקבלת מוצר איכותי, הלקוח מצפה לקבל מענה מהיר, אישי ומותאם לצרכיו.

גיבוש והטמעת תפיסת שירות ארגונית

גיבוש ואפיון ערכי מכירה ושירות והטמעתם בארגון, יביאו לשיפור השירות הפנימי והחיצוני. מטרת תהליך זה ליצור חווית לקוח ייחודית לארגון ולהעלות את שביעות רצון הלקוחות ובמקביל שיפור האווירה, עבודת הצוות ותחושת השייכות לארגון.

הקמה וחיזוק מוקדי מכירה ושירות

אנו מתמחים בתכנון, הקמה וליווי של מוקדי מכירות ושירות רב ערוציים. תהליך הקמה מערכי שרות ומכירה הינם יחידות רווח ולצורך הקמה או חיזוק מערכים אלו נדרשת התייחסות הנדסית כלכלית – גיבוש תכנית עבודה, בניית תקציב, בניית תהליכי עבודה מבוקרים ועל פי יעדים מדידים. והתייחסות ארגונית של בניית מערך הכשרה והדרכה והכשרת צוות העובדים, פיתוח מיומנויות מכירה ושירות.